У 5 модулі я за допомогою парної та групової форм організації навчання:
- обговорила власну презентацію щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
- ознайомилась та обговорила з учасниками тренінгів закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
- з’ясувала, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
- намагалася оцінити Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах учнів початкової школи;
- розпочала створення форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями середньої школи;
- переглянула План вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни щодо різного типу запитань (ключових, тематичних, змістових).
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: урізноманітнення інформації до навчальної теми, використання засобів спілкування для організації колективної роботи, формування навичок критичного мислення засобом оцінювання веб-сторінок, виховання відповідальності через ознайомлення з поняттям авторського права.
Комментариев нет:
Отправить комментарий